Friluftdag (Isabell)

Hallå där!
Ani sa att jag skulle uppdatera så då gör jag väl de.
Idag så var de friluft dag med skolan, i kb o jag åkte slalom för andra gången! :D
Super roligt var de, åkte i röda backen flest gånger = Medelsvår.
Åkte med alexandra och även med Almedina, men vi tappa bort henne lite i början ;P
Sen efter ett tiden ringer pappa och berättar att mamma ska komma o hämta min brorsa, för att åka till hälsocentralen för att han har ramlat i hoppbacken ( brantaste backen), andra gånger han åker slalom så tar han den brantaste backen :O
Så nu är han o röntgar armen, och dom på hälsocentralen sa att de KANSKE var en spricka :/.
De var ju inte så speciellt kul .
Snygg man är xD
Kamera: Mobil
Foto: Jag
C: Isanla
//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0