Färdigstädat!! + glöm inte att ställa klockan till sommartid!

ÅÅÅH, det tog mig sammanlagt ca... typ 2 och en halvtimma för mig att städa och byta lakan och ja.. städa mer.
Och jag städade endast i typ mamma och pappas sovrum, toaletten och mitt och syrrans sovrum. Eller jag städade bara upp min skit, så får hon ta hand om sitt eget.
NOG om städning!
,
Idag var jag ju till köpcentrum. Jag fick faktiskt inte med mig så jättttttteeee mycket. Brännde typ 40 kr. Inte mycket. Men jag köpte iaf en ring, och en OLIV shampoo grejs som gör typ håret mjukt och återfuktar och typ "rengör på djupeeet, halleluuujaaa, kööööp miiiig"... hahaha! Men vi får se vad det är för något. Det är typ bara 50 ml för 20 kr. Inte billigt alltså. Men ja, vi får se vad det är för något, och ifall det funkar? :)
Sedan fick jag ju med mig en ring för en tjuga också! Jätte billigt.
Senare ikväll blir det spa, gjorde inte det igår.
Den ser typ ut som denna, fast mycket kortare och ingen gulgrejsimojs runt om:
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0