Face tomorrow, tomorrow is not yesterday.[ani]

-avril.
.
Kanske borde skriva vad jag gjort idag? Efter skolan så var jag på JV för vi hade ju skridskor, så jag väntade vid ett ställe så pappa skulle komma och hämta upp mig. Medans stod jag och pratade med almedina och oskar, och diskuterade om hur oskar skulle sätta fast sin väska på sin cykel... eller på sin MAMMAS cykel, som har en korg! hahah :)
.
Men sedan gick/cyklade dom iväg, så jag fick stå där och vänta på pappa själv. Spelade på mobilen, men sedan dog den.. good timing. inte.
.
Min dator har även crashat.. igen! OCH MITT PHOTOSHOP CS4 LÅG DÄR I! Nu kommer det att försvinna.......... åh!
Men det största problemet är att min brandvägg på den datorn hade typ "försvunnit" och jag lära köpa nytt (?), så massa virus fyllde datorn, och nu kan jag inte gå in på internet fastän att det är internet uppkopplat, det är typ en röd windows skylt som poppar upp. -.-
.
Men nu ska jag gå och plugga SO och läsa en bok, först blir det Lets dance!
Nu ska min mamma ta över min skoldator, varför? Jo, för att den stora stationära crashade, och nu vill ju inte min andra funka (som då min mamma satt vid tillfälligt tills vi skaffar ny), så nu får vi dela.. -.-
sony a330
F: ani
C: isanla
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0