Ett hjärtligt vardags-dags grattis till dig! (Alexandra)

Tjaa!
Sry för den dåliga uppdateringen (som Ani redan uppmärksammar ^^) men det är lite konstigt att bara jag gör "dag 1.35". ;)

Imorse åkte jag och mamma till en hälsomässa och giick runt där men jag hittade inget. Sen åkte vi iväg och fixade lite ljus och sånt och sedan åkte vi hem och jag gick till stallet med Julia eftersom hon hade hört att det skulle vara hopptävling där men när vi kom fram va de helt öde, ingen tävling alltså. x) Så vi gick och handla lite käk och gick hem till henne och käka och såg på Beck - Flickan i jordkällarn.

Sen satt vi och lyssna på gamla disneylåtar. xD Så härliga alltså! Älskar disneyfilmerna och även nästan alla låtarna. Hahaha!

- EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT hjärtligt vardags-dags grattis, till dig!
- Till mig?
- Till dig! Nu skålar vi med té och ropar fyrfaldigt hurra, Ett hjärtligt vardags-dags graaatttiiiss tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!
*klappningar*

HAHAHAHAH! Från Alice i underlandet. xD
Skön låt asså. ^^ Sen kollade vi på pirates of caribean 3, mdn hann bara se halva sen kom mor och far och hämta mig. x) Typ min dag de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0