?

Jag vet inte vad jag ska göra?
Ska jag vara med på skridskorn i morgon elr inte, för om jag ska vara med så får jag bara sova i högst 6 timmar, då kommer jag vara as trött.
O mamma tycker att jag anstränger mig för mycket, jag kanske ska ha söndag som vilodag innan skolan, för måndagen till torsdagen så har jag åkt skridskor, sen senare på torsdagen så red jag, sen sov jag över i stallet = inte mycket sömn, sen Fredagen åkte jag slalom o idag så va jag med nanna men de kanske inte är så jobbigt xD


Så jag kanske skippar skridskorn, iallafall första lektionen.
Vi får se om jag vaknar av ring klockan, som jag förmodligen gör, men orkar jag kliva upp x)
Men aja, inge kul att läsa kanske x)
Men godnatt!
Nikon D3100
Foto: Isabell
C:Isanla
//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0