Det gick skitdåligt! (Alexandra)

ÅÅÅh!
Ridningen gick skitdåligt! -.- Det är nog den lektionen som har gått sämst genom alla åren. Det var både mitt och Alecs fel såklart, men jag blev riktigt besviken. x) Här är en jättefin ritning av hur vi red.

MS paint.
Dem 2 röd-vita strecken på kortsidan är bommar och dem blå-vita strecken är småhinder. Och så skulle man liksom galoppera runt dedär och det gick skitdåligt i vänster varv, lite bättre i höger varvet. Jag fick seriöst rida där i 7 minuter i streckutan att få sluta. De va asjobbigt och han lyssnade inte riktigt på skänklarna och det gjorde ju inte det lättare precis. "/ Menmen. Man har sina bra och dåliga lektionen, den här var den sämsta men ´jag hade ju en av dem bästa förr-förra lektionen så det går ju jämt ut. ;) Får väl hoppas på en bättre lektion nästa vecka då det är hooppning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0