Den som sa det, den var det!

FYFAN vilken härlig skoldag! Lektionerna gick askalas hela vägen till klockan 15:10 (då vi sluta).
Först hade vi hemkunskap, och jag var den "enda" tjejen i "min" halva av klassen som skulle ha HK. Så jag fick göra pirog med albin och felix. Sedan hade vi svenska = vi (= "min grupp" = mattias, felix, albin och ramsus (& jag)) satt och läste en novell (med RIKTIG gammelsvenska!) högt. Jag fattade typ ingenting, men det gick väl rätt så bra antar jag.
.
Sedan hade vi spanska, och titti sa att hon hade typ mitt provresultat i hennes väska som låg... någonstans. Men hon sa att det gick "bra! :)" så jag gissar på att jag inte fått IG. skönt!
.
Men efter spanskan, så hade vi svenska, och vi fortsatte med novellerna, och därefter hade vi NO/TEKNIK halvklass, och då hade vi mattias (tekniklärare) till båda ämnena för att Jonas var sjuk.. igen (vår NO lärare). Och det var as många (=2 frågor) som vi inte kunde, så vi fick hoppa över. intressant? njae.. men ni måste ju få läsa någonting trotts allt? ;)
.
Men nu ska jag hjälpa mamma med maten, och därefter fortsätta med NO:n! (BTW, jag fick beröm av ulrika för att jag hade gjort klart alla instuderingsfrågor! :D)
Sony alpha a330
F: ani
C: isanla
.
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0