Dålig dag.. (Alexandra)

Hej..
Inte direkt min dag idag känner jag.. Började med att allting blev fel igår när jag skulle gå och lägga mig eftersom det blev liksom en timme tidigare och då blir det som att jag skulle gå och lägga mig klockan 21:00 och då kan jag inte sova.
Och så tänker jag för mycket när jag ska sova om jag inte är tillräckligt trött så jag kunde inte sova på flera timmar. Ni vet när man vrider och vänder på sig hela tiden och så blir det för kallt och sen för varmt och blablabla.. Plus att min syrra somnade på sitt rum med tv och lampor på så de lyste in i mitt rum så jag lära kliva upp och stänga hennes dörr och då blir man ännu mer vaken.

Så nu är jag typ ganska trött och mår illa, så inte dierkt min dag idag alltså.. ;) Även att vi ska ha spanska nu efter så de förgyller ju min dag ännu mer idag. Ååh.. -.-

Nä, nu ska jag göranåt annat och bli lit piggare.
Efter skolan idag blir det kanske att vara med issa, beroende på om hon ska rida igen idag eller inte. Om vi ska va ska vi ta en promenad och kolla på lejon kungen filmen. x) Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0