♥ Dag 34 - I min handväska (Alexandra)

Har inte den här "frågan" kommit förut? Eller va de kanske på min förra blogg kanske.
Men i alla fall.
,
Jag använder inte handväska utan har en väska som jag använder som datorväska. :) Det är en sån här:
Vad har jag i den, jo jag har en dator, laddningssladd, datamus, hundra tusen papper, handkräm, snoddar, kalender, pennor m.m. Haha, de är väl typ de.
Kan inte använda nån annan väska till skolan eftersom vi behöver datorn med varenda dag annars kan man lika gärna gå hem för vi behöver dem till alla lektioner. x) Snacka om att skolan är beroende av datorer. ;)
,
Inte för att det gör nåt. Men det är lite jobbigt att gå runt med den hela tiden och på tisdagar och fredagar lär vi ha med både dataväska och idrottsväska och gå till idrotten. Inte för att det är så himla långt men de blir ganska tungt om man räknar med att bara min dataväska väger runr 4-5 kg. ^^ Höhö.
,
De va vad som finns i min "handväska". :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0