♥ Dag 32 - Något jag saknar (ani)

Hmm.... nåååggoootttt jjjaaaggg ssaaakkknnnaarrr... Hahhaha.

Men nu när jag kommer att tänka på det så saknar jag ingenting.
Jo, faktiskt! Dom dära stunderna när man var liten och man hade en EGEN tid med ens föräldrar. Som t.ex. nu när min syrra finns till, så måste ju hon lägga sig i allting här hemma, och bestämma allting.
Tänk ifall jag fick välja på att hon fortfarande är 8 år, lr typ ett år yngre än mig? Skulle självklart valt att hon var ett år yngre än mig. Just nu så har hon sina barbies och jävla trädklistermärke på väggen?! Haha!

Men nu till ämnet : jag saknar dom söndagarna när vi hela familjen (då bara jag och mina föräldrar) åkte ut varje söndag och åt på resturang tillsammans. Som familjer gör.

/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0