♥ DAG 31 - JAG TRÄNAR (ani)

Jag tränar piano, 6 dagar i veckan.. eller jag tränar 6 gånger i veckan. Jag brukar träna allt från 10 min till 1 timme varje dag, det beror helt på hur bra jag kan min läxa. Kan jag min läxa bra, så försöker jag att tänka på ljusnyanserna och pedal o.s.v.
Annars har jag lektion på onsdagar med kulturskolan i kanske en halvtimma till tjugo minuter. Sedan har jag ca en timme lektion med min privatlärare. Jag har spelat i snart 9 år (alltså min pappa lärde mig grunderna när jag var 6 år gammal, men sedan när jag nyss hade fyllt 7 så började jag att ta riktiga lektioner).
,
Skridskor tränar jag också, och det har jag gjort sedan 2009, alltså nu i mitt andra år. Jag har tränat med skridskorskolan som då är en grund till att åka skridskor, men jag blev förflyttad till en konståkningsgrupp förra vintern (vintern 2010). Och sedan dess har jag kört typ 2 gånger per vecka, men som issa sa så tränar vi mer nu eftersom att vi har showuppvisning som kommer att gå bajs för min del. Småttingar som ändrar på hela jävla programmet varje gång -.-
.
Ibland brukar jag åka på gym med mamma, men det händer inte ofta. Men ja!
Då vet ni det ;)
Sofias (sofiiasilfveer.devote.se) kamera! ;)
F: alexandra
C: isanla
/Ani

Kommentarer
Postat av: Sofia

aa, nu tror ju alla att min kamera är kung när du lägger upp sveriges suddigaste bild -.- xD TACK FÖR DEN ;) <3 haha

2011-03-18 @ 15:37:59
URL: http://sofiiasilfveer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0