♥ Dag 31 - Jag tränar (Alexandra)

Jag tränar typ aldrig på gym eller så, men jag rider en gång i veckan på en ridklubb i 45 minuter.
Och på somrarna och våren brukar jag och Issa ut och jogga i ca en halv timme och ibland så joggar jag med pappa och då springer vi kanske i 45 minuter non-stop. Vet inte varför, men jag kan inte springa non-stop med Issa men de kan jag med pappa?
Okej, kan bero på att pappa har en joggingtakt. När Issa springer så spurtar hon typ hela tiden och då blir jag, som inte har världens bästa kondis, astrött väldigt snabbt om jag ska hinna med henne. x)

Men som sagt tränar jag inte på gym, har bara gjort det en gång. och så tränar jag förståss med skolan på tisdagar och fredagar. :) Och springer ute med Issa och pappa på somarn och våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0