♥ Dag 30 - Vad jag lägger mest pengar på (Isabell)

Jadu?
.
Förrut skulle de vara rätt lätt o säga de = kläder.
Men jag har inte köpt kläder på super länge känns de som! :O
Ska nog åka in o shoppa lite, vart så suge på de!
Men jag har faktiskt igen aning ?
typ godis ?
nej, de kostar inte så mycket xD
Men jag säger väl mina intressen lägger jag ner mest pengar på!
Jag betalar min ridning o skridskor själv o de är riktigt DYRT!
Speciellt ridningen! :O
.
O på tal om ridning ska till stallet med Fanny om 40 min ! ;D
Roligt roligt, ska äta nu så vi ses ! ;D
.
Fannys goda soppa ! :D
Foto: Isabell
C: Isanla, Fanny
//Issa

Kommentarer
Postat av: aniii

issa, det är väl inte dyrt med skridskorn? :o

2011-03-15 @ 18:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0