♥ DAG 30 - VAD JAG LÄGGER MEST PENGAR PÅ (ani)

Jadu, money, money, money...
Haha!
,
Men som ni kanske märkt så köper jag vääääääldigt mycket örhängen och armband! Så det är väl det jag lägger mest pengar på? Däremot så köper jag BARA örhängen från rean. Låter "snålt", men tänk det så här: jag köper ett par örhängen som kostar 70 :- och efter typ två veckor så hittar man dom örhängena för 20 spänn. Då är det väl lite trist?
,
Sedan lägger jag en massa pengar på småsaker, som t.ex. showegel, nagellack, dekorationerna till mitt rum som just nu halvrenovreras. MEN däremot så betalar oftast mina föräldrar för klädesplagg och fritidsintressen (piano som kostar 120 för en timme varannan vecka, samt ca 400 - 500 kr på kulturskolan. Sedan skridskorn som också kostar ca 200 per år som medlemsavgift, och sedan terminsgrejs kostar ca 420 kr tror jag.) och givetvist mina utlandsresor!
Så... Japp.
Sedan ifall jag vill ha nå kamera tillbehör så får jag betala för det, så SÅÅ lyxit har jag det faktiskt inte ;)
Nu blir det hamburgare, och sedan ska jag plugga det sista inför provet! :D
Känner att jag kan rätt så mycket. *peppar, peppar*
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0