♥ DAG 29 - MUSIK (ani ofc en dag senare..)

Sorry guys, hann inte att uppdatera igår något mer. Och ni SKA få se bilder på gårdagens köp, i promise.
Men nu kör jag dagens!... eller gårdagens. haha!
.
Jag lyssnar VÄLDIGT mycket på rock. Sedan lyssnar jag också väldigt mycket på hiphop / R&B och väldigt sällan men det händer ändå: pop.
,
Mitt ABSOLUTA favvo band (som nanna sa att jag tjatat sönder, hehe) 30 sekunder till mars fast på engelska! (30 seconds to mars) och dead by april. Sedan lyssnar jag ju lite på Bring me the horizon när vi pratar om rock/scream.
Då är det väl "battle of one  - 30stm"
.
Sedan när det kommer till R&B och hiphop så är det CIARA, Cassie, Eminem, lil wayne och ja.. många!
T.ex. "ciara - like a boy"
.
Jag lyssnar VÄLDANS mycket på avril lavigne, frågan är ju bara vad hon spelar för musik? Hon spelar ju typ både rock och pop. Men ja. :)
Min favoritlåt JUST NU är typ "darlin - avril lavigne" samt "goodbye" och "smile".
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0