♥ Dag 29 - Musik (Alexandra)

Ååh jag älskar musik! :D
Utan musik skulle inte något liv på jorden existera! Närå, men jag tycker väldigt mycket om musik. Kanske inte så mycket så att jag kan sitta hemma en hel dag och bara lyssna på musik och inte göra nåt, men jag gillar det verkligen. :)

Min musikstil är väldigt väldigt blandad. Lyssnar på nästan allt förrutom jazz och opera. Brukar inte lyssna på jätte gamla klassiska låtar heller. Lyssnar mest på ganska nya låtar, men även ganska gamla ibland. x) Kom även på i förrgår att jag gillar LIIITE rock? De har jag aldrig gjort förut men sedan jag lyssnade på "I write sins not tragedies" med Panic! At the disco, så har jag börjat lyssna lite mer på dem och även typ 30 seconds to mars (Som Ani tjatade sönder i sjuan.) ;)

Här är några låtar jag brukar lyssna på:

The kill (Bury me) - 30 seconds to mars

I write sins not tragedies - Panic! At the disco

The ballad of Mona Lisa - Panic! At the disco (inte en ballad)

Boys don't cry - Ulrik Munther

A moment like this - Leona Lewis

Closer to the edge - 30 seconds to mars

Jar of hearts - Christina Perri

Kan inte lägga upp videor, nå fel på bloggen. :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0