♥ Dag 27 - Mina planer för sommaren (ani)

Oj, denna var svår. Som alla andra då. haha!

Nej, men jag har faktiskt inga "besämda" planer, ifall man säger så.
Mina föräldrar hade ju tänkt att vi skulle åka till kanada (jag, min syrra och min mamma, KANSKE min pappa) och hälsa på min moster.

Men sedan så kom vi på att jag ska åka utomlands med "mitt" läger, som KANSKE ska åka till Frankrike i sommar. Bara ett kanske.

Men som ni kan se, så ska jag iaf åka utomlands. Som jag gjort i 8 sommrar i rad. hihi :)

Annars ska jag väl vara här hemma och softa. Och jag och isabell (JA, ISABEL!) ska lära oss att åka sk8board once for all! :D
Och sedan ska jag åka en MASSA inlines. Ska skaffa ett par nya, har bara ett par i stl 36, och jag har ju kommit upp två storlekar.. bigfoot :)
Varför just inlines? Jo, för att det är som skridskor, fast på mark.

Men annars blir det väl bad, sola, grilla, fota, chilla med vännerna och sådant skojs.
sony alpha a330
f:a... ja! Ni har nog fattat. (C)
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0