♥ Dag 24 - Jämförelse ett år sen och nu (ani)

Denna var riktigt svår, och jag fick kolla riktigt långt bak i mitt arkiv! Men många, många minnen dök upp, och man inser hur bra man har det just nu.

För "exakt" ett år sedan så var jag "olyckligt" kär, som man kanske brukar säga. Idag är jag helt över det, och tror verkligen inte att jag kommer känna likadant för den personen så som jag gjorde förr. Eller.. man ska aldrig säga aldrig, men det är så jag känner just nu!
För ett år sedan så brukar jag också lyssna väldigt mycket på scream/emo/rock, och jag klädde mig väldigt mörkt. (T.ex. se bilden) Och jag drogade väldigt mycket "trettio sekunder till mars fast på engelska" ( thirty seconds to mars alltså!)
Men det släppte väl sig också. Men inte helt och hållet! Jag kan komma på mig själv sitta och söka "bring me the horizon" eller " 30 seconds to mars" på spotify. Haha!

Idag så känner jag mig mer trygg i mig själv som person, och jag lyssnade väldigt mycket på vad folk sa förr, något som har förändrats. Jag sminkar mig inte heller lika "hårt". Förr använde jag ju fondatioun, solpuder, rouge, kajal, mascara o.s.v. Idag använder jag endast lite foundation på kindbenen så att rougen ska sitta bättre, och bara lite mascara.

Sedan lyssnar jag på HELT annan musik idag. Jag sitter faktiskt och lyssnar på klassiskt, pop, hiphop, R&B och liiite rock.

Utseénde mässigt då.. hmm... mina ögonbryn ser normalare ut idag än vad dom gjorde för ett år sedan, kanske är en sak? :)

1 år sedan:


Jag "nu" för tiden:


/en söööt aniii *höstaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0