♥ DAG 22 - HUR EN VARDAG SER UT FÖR MIG (ani)

Jag vaknar 6:50 och ibland snoozar jag (stavning?) till 7:05. Men aja, sedan går jag upp, sätter på mig kläderna, tar ut flätorna, plattar luggen och sådant. Sedan runt 7:20 så sminkar jag mig, sedan KANSKE jag äter frukost. Och sedan borstar jag alltid tänderna och stoppar in ett "white - extra" tuggumi i munnen som jag tuggar på!
Sedan blir det skola 8:15, olika lektioner för olika dagar, som ni säkert vet.
.
Efter skolan så går jag hem, och sedan så äter jag, och sedan (beroende vilken dag det är i veckan) så åker jag på skridskor/pianolektion. Om det inte är någon särskillt som jag ska ha under dagen, så brukar jag vara ute och fota, och därefter plugga. Och titta på TV och sitta vid datorn.
Förekommer då att jag kanske är med någon kompis efter skolan, men det händer sällan när det är en vardag. Har fullt upp på vardagar som ni "kanske ser". Hahah!
.
Så det var min vardag, det!
sony a330
F: mitt stativ
C: isanla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0