♥ Dag 21 - Detta äter jag inte (ani)

Det finns mycket jag inte äter. Men det jag absolut INTE skulle kunna trycka i mig är: hästkött, råttkött, ormkött, kaninkött, harkött o.s.v. all konstig kött!
Och jag tänker ALDRIG NÅGONSIN äta sill! USH, FY! Det smakar säkert som det luktar..


Nu ska jag gå och fixa min rygga och lägga in mina skolnycklar i jackfickan och fixa kläder, och ja.. ni fattar? :)
Är riktigt tjurig på titti just nu! (min spanska fröken). Hon lovade mig att maila mitt omprovsresultat till min FC för... mer än 1 vecka sedan! Men GIIIIIVETVIST så gör hon ju inte det... Känns som att jag fått IG på mitt omprov så vill hon inte säga det över mail, utan face to face? ....
/ani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0