♥ Dag 20 - Min personlighet (ani)

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva på denna.. hm..
.
Jag är nog en sådan människa som lyssnar på vad mina vänner har att säga om andra, och då får jag en uppfattning om personen.
Jag säger alltid: "Snacka inte skit om någon person som du är redo att förlora."
Okej, nu kanske det ser ut som om att jag är en shallare? Men nej, det är jag inte. Verkligen inte! Men ibland blir det för mycket. Jag har varit med om att t.ex. två personer sitter och snackar skit om varandra TILL MIG och samtidigt är typ "BFF's"... det tycker jag är riktig dålig stil!
.
Om man känner mig personligen, så är jag en snäll tjej, som behandlar andra som jag själv BLIR behandlad.
Jag ställer alltid upp för mina vänner i vått och torrt.
Och jag kanske VERKAR vara "normal" till en början när du lär känna mig, men ju mer vi kommer nära med vår vänskap så kommer du att märka att jag är en riktigt konstig och galen tjej som älskar att skratta! Haha :)
.
Jag är ingen taskig tjej. Utan allt har sina skäl. Det tycker jag att ALLA borde tänka på.
Hmm.. vad mer?
JO, jag är riktigt ego av mig! Jag kan gå runt och sjunga "i am pöööörfäääkt" HAHAHA. Men jag tror att ni fattar att jag inte är seriös då? Aja.
Jag har inte något seriöst komplex. Jo, att mitt ansikte är så förbaskat runt! Jävla boll? o.o'' Hahaha! Men annars är jag rätt så nöjd med det jag har! :)
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0