♥ Dag 20 - Min personlighet (Alexandra)

Jaa.. Min personlighet.. Haha! Blir ganska lätt irriterad ibland, har alltså ganska kort stubin faktiskt, ibland i alla fall. Men ibland kan jag faktiskt ha tålamod, som när man väntar på nåt bra t.ex. ^^
Men förutom ganska kort stubin så är jag väl oftast ganska snäll hoppas jag väl. Är även en man kan lita på, säger inte saker till någon annan som t.ex. en vän sagt till mig att inte säga, de händer bara inte. x) Ja, de va väl min personlighet antar jag.
Justja! Jag blir lätt uttråkad också! Jag måste oftast ha något att göra hela tiden, förutom när jag vill bara vara hemma och ta det lugnt förståss. Men oftast vill jag att det ska hända något hela tiden, de har jag efter min pappa kan man säga. xD Som när jag är hemma och är sjuk, då får jag panik för att det inte finns nåt att göra efter 2 dagar hemma. Då blir jag extremt utråkad, haha! xD

Fotograf: Sofia
Kamera: Canon 550D
C: Isanla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0