Candy :) (Isabell)

Hallå där! :D
Sitter här med nanna o vi sitter vid varsina datorer x) Men jag ska bara skriva lite kort vad jag har gjort idag så,
Men jag vaknade typ vid halv ett elr något sådant, sedan skjusade mamma mig till nanna, så när jag kom ditt så bestämde vi oss för att gå till stan o köpa godis, o jag använde mitt kort för först gången ! xD
Coolt!
Sen gick vi hela vägen tillbaka, motvind -.-
Sen spela vi gamla Mario på WII, Super kul! Fast jag klarade typ bara 2 banor o nanna eh, 8 kanske så jag var lite dåligare HAHaahh ;P
Sen gick vi ut o fotade för de var så vakert väder ute, men de sluta med att jag vela gå in för jag fick snö i skorna ,kanske efter en kvar? x)
Sen hamnade vi hemma hos mig för att jag skulle äta, japp, en nu ska jag joina Nanna ;)
Hej då! :D:D
Foto:Isabell
C: isanla
//Issa

Kommentarer
Postat av: Diana

sv; yes, jag har eksem :)

2011-03-05 @ 19:19:15
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0