Blabla

Haha!
Även att både Issa och Ani bara va så tvugna att skriva att dem fick mvg i skridskor. xD Kan ju passa på och säga att jag inte hade så bra.. ;) Men vart nöjd med vg ändå. Trodde jag högst skulle få normalt G. ^^

Kom nyss hem från Ica med mamma och lämnade Sofias mammas hjälm. Resten av dan chilla jag framför TV;en igen och ba tog de lugnt. Vart astrött etfer att jag och Issa gått från ishallen till resecentrum, typ 20 minuter med skridskor packning plus datorväska med dator och annat skit i. (;
Men nu ska jag kolla sluta skriva. x) Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Julia

Självklart^^

Samma sjuka jävla humor:P

2011-03-11 @ 18:19:20
URL: http://juliiastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0