"Är det något som har hänt?" (ani)

Det var en gammal vän till mig som nyss frågade mig på msn om något allvarligt hade hänt (med tanke på MITT förra inlägg).

Det kanske är flera som undrar samma sak, så jag tänkte dra det lite kort på bloggen:
Och svaret är : ja. Jag orkar faktiskt inte att prata om det, men jag är väldigt ledsen och jag orkar inte att prata om det. Det handlar iaf om en familjemedlem. Mer säger jag inte här på bloggen.

Däremot berättade jag ju självklart alltihopa för denna person som frågade.

Tror inte att ni kommer att förstå, men jag mår väldigt dåligt, och jag är väldigt ledsen. Men jag försöker att tänka posetivt. Men att risken ligger där och väntar på en... det är hemskt.

Ett till inlägg kommer idag. Har nämligen fått med mig lite nya saker hem! ;)
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0