Ani, Issa och jag (Alexandra)

Ååh vilket underbart väder! :D
Nu verkar det som att våren verkligen kommer. (Har sagt det typ 5 gånger nu.) Men nu får vi hoppas att det håller och den dryga snön försvinner. x)
,
Idag hade vi som sagt studiedag så jag och Issa tog bussen till Ani 12:10. Till största delen av dagen har vi bara varit ute och fotat tilll vår nya bakrund och header. Men som Ani sa så blev det lite problem med photoshop så när vi etfer typ en och en halb timme ute och fotat, gick vi till ett café och köpte lite cockies och skulle fixa med designen där. men det vart nå fel på datorn eftersom hon tydligen hade fullt minne, men de hade hon inte. Så vi bestämde istället vilka bilder vi skulle ha och hur det skulle se ut så skulle Ani fixa det senare eller imån eller nåt. Jag tog bussen hem halv 4 eftersom dem skulle åka skridskor och nu är jag här! :)
Min f.d. kaka som kostade 22 fucking kr! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0