Ang photoshop cs5.

Nu tog jag en liten paus från NO-arbetet... (som om jag ens arbetade? haha!)
.
Isabell hade svårt för att förstå att det är olagligt att ladda ner photoshop, men att exakt ALLA gör det. Förutom proffsmänniskorna som t.ex. ARBETAR med något yrke så att man verkligen behöver photoshop (t.ex. fotograf o.s.v.)
.
Ska ni ladda ner photoshop, så rekomenderar jag att ni laddar ner "Adobe Photoshop CS5" som då är den nyaste. Ladda inte ner något elements bajs, för dom suger, trust me! (har photoshop elements 7 på min pappas dator också, men det är typ inget att rekomendera).
.
Däremot så är photoshop ett VÄLDIGT komplicerat program, och tro mig, det tog mig ca ett år / halvår för mig att fatta. Men hörni, övning ger färdighet, eller hur? Se bara på vår design ;) HAHAHAH..
.
Vill ni köpa det, så vist. Men det är egentligen NI som förlorar på det. Om ni är villiga att lägga ca 11 tusen kronor (ja, jag har kollat upp) på ett photoshop så måste ni nog ha en skruv lös, enligt mig!
,
Annars kan ni ju lära er en massa på youtube där människor lagt upp en massa videos.
Sedan ifall ni undrar hur man t.ex. fixar en header som våran, så kan ni bara skicka en kommentar här under, så kan jag berätta steg för steg genom en video. Låter det bra och om ni är intresserade så kan ni skicka en kommentar, som sagt :)
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0