Allt slit i onödan! (Alexandra)

ite slut tjej!
Kom hem från en stund sen efter en riktig dryg foto-runda med cykel. Tror jag missbedömde våren.. ;) Först cyklade jag till stallet och sen skulle jag liksom åka bak vid hagarna men där var det hur djup snö som helst för att kunna komma vidare i typ 200 meter. Kunde inte vända heller för det va asgeggigt på marken och det gick typ inte att cykla över där och jag hade bara på mig converse. Haha! Bara därför valde jag att fortsätta för jag orkade inte vända om och jag kan ju säga att det gick igenom mina skor GANKSA så snabbt.. xD Höhö.
Även att cykeln va tvungen att sjunka ner i snön hela tiden.. Hehe.. Det vart inte bättre heller ju längre in man kom, men jaja. Är hemma nu i alla fall.
Bilderna som jag hade förväntat mig blev inte riktigt som jag ville.. Allt slit i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0