aj äm in löv

ohoooj!

Jag minns att förra sommarn så var jag HELT kär i en viss kjol, men jag hade aldrig lust att spara. Men sedan när jag äntligen hade fått ihop pengarna, så fanns dom inte kvar i min storlek! Vet ni hur sur jag vart då eller? Hahah!

 MEN NUUU!!!
Jag hittade en EXAKT sådan kjol på tradera! Snacka om att jag ska buda den min! Även att lappen är kvar... i dont have a good feeling about this.. men jaja. Får väl fråga ifall hon har kvitto lr något. Haha!
Ni som inte fatta vad jag menar, behöver inte göra det heller. hehe.

Aja, så här ser kjolen ut!
Helt ny kjol! stl 36 h&m

Ska även buda på dessa shorts. Tycker dom är as söta! Från samma "ägare".
Helt nya! shorts stl 38 H&M


BTW, tycker inte ni heller att det är lite skumt att hon har lapparna kvar på alla saker hon säljer på tradera? (hon säljer ca 15 plagg samanlagt).



Men vist är plaggen fina? :) Perfekt med en vit t-shirt över.. mums!
//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0