Åååååh.. varför jag?

Jag som hade sätt fram emot denna dag jätte mycket! Också blir man sjuk igen...
Okej, jag är inte "sjuk" sjuk, min feber har lagt sig, men jag är fortfarande snorig och ont i halsen och det är tungt att andas.
Förkyld, kanske det heter?
haha

Men jag HOPPAS på att jag kan gå till skolan imorgon, då har vi skridskor på idrotten och det är den enda gången jag kan bevisa för johanna att jag kan göra översteg både höger och vänster, och att jag kan även göra översteg bakåt, höger och vänster. Bra va? För att få MVG skulle man kunna göra framåt (översteg) höger och vänster, och sedan ett håll bakåt i mycket god teknik. Jag kan ju båda framåt och båda bakåt (som jag skrev tidigare) och enligt mig så har jag en riktigt bra teknik! Måste bara ändra ansiktsuttrycket, så går nog allt galant! Haha.

Men ja.. jag är lite hes också, kan jag tillägga.

Nu när jag väl sitter hemma och har inget att göra, så kanske jag kan trixa ihop någon ny design? Tröttnat på våran.
Den som jag gör nu ska nog bara vara tillfällig tills vi 3 tjejer samlas ihop och gör en tillsammans!

/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0