Wohoo! Värsta fyndet eller vad?! ;)

Efter skolan (har fått nya platser, fick reda på att jag sitter längst bak i klassrummet med *tar i bordets "ordning"* felicia, alma, jag & elin.) så gick jag till stan. Gick in på Kappahl, bara skit kvar där inne nu som är på rea känns det som.. haha!
Sedan var jag och mamma till Team sportia och köpte ett par träningsskor! Ordpris 999 kr, köpte för 499 kr, alltså halva. Reebok är märket !  :)
Helsvarta är dom också, och as snygga detaljer, anistaaajjll! :D

Sedan hade mamma fyndat ett par konståkningsskridskor! Har dock inte sätt dom än, men mamma sa att dom var i strl 39 (ska ju få plats med sockor, lr hur? xd) och att dom var (och som dom ska vara) vita.
Heeelt splitternya (okej.. lite småmärken här och där, men vad kan man förvänta sig?) för 25 KR!!! fattar ni? :O

Aja, ska iaf sitta och spara till ett par HELT nya nu. Än så länge får jag ha dessa. :)
Fast kan inte använda dom än, måste slipas. Helt oslipade sa mama.
NU BLIR DET NUTELLA PÅ MACKA! :D

har skridskor idag kl 17:00 idag med temat "skönheten & odjuret"
110% TAGGAD! HEIDO
Tumblr_lfkggxr3i21qe5u6ao1_500_large


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ani! ;)

2011-01-28 @ 09:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0