Viktigt att ha bra självförtroende.

Vet ni den dära känslan av att man går in på någons fb/blogg och bara kollar på gamla inlägg, gamla bilder, och bara önskar att man var i den människans skor. Att man levde hennes liv.

Man seriöst bara avundas. Som t.ex. Chloé Shuterman. Hon lever verkligen livet i första klass.
Hon yngre än mig, och har varit DJ i stureplan-festerna, hon arbetar som modell, hennes föräldrar äger en affär som ligger bredvid LV affären i DROTTNINGGATAN.
Hon har på sig gucci, LV, Prada och andra kända märken, till vardag!
Hon åker till frankrike för att shoppa märkeskläder med sin mamma, samtidigt som dom handlar in nya plagg till deras affär. Hon träffar en massa kändisar
och ja... hon är lever verkligen livet.

Dock är jag inte avundsjuk av hennes utseénde, utan bara sätt att leva.

Och sedan finns det ju folk som verkligen har ett utseénde man skulle döda för att ha.

SÅ, vad ska ni göra? Jo, ni ska sluta jämföra er med andra! Jag vet att det är otroligt svårt, för det är det jag försöker att göra varje dag.
Ni ska se er i en spegel, och säga "gud vilken fin näsa jag har" eller "fin ögonfärg", asså, bara ego saker!
Säg inte att "det finns inget fint med mig", för det gör det. Ingen går på den lögnen.

Tumblr_lelsbwwkxk1qeci1qo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0