Magrutor nästa?

Halo! :)
Asså fatta vad träningsverk jag har elr! ;O
I revbenen (kan man ha de? xD Tydligen..), svanken och hela låren. De är inte sådär överdrivet skönt kan jag ju ta och säga.

Det var tänkt att jag skulle fixa matten idag, men då givetvis märker jag att jag har glömt matteboken i skolan. FailarN or what?
Så jag får jobba röven av mig resten av vecka. Närå, så mkt är de väl inte kvar. Kanek "bara" 3 sidor kvar som skulle varit klar i fredags och vi har prov nästa fredag. Hm. 

Så de blev inge pluggning idag heller.
Sen ringde jag Emelie (min tremänning), men hon höll på med sin bil (hon kör typ rally, fast inte rally.. Men de är typ en rallybil som man kör på banor) men skulle ringa sen när hon vart klar. Men hon har inte ringt än och de va ungefär 4 timmar sedan jah ringde. x) Aja. Har ändå inge för mig än att vänta mer då..

Btw, mitt och Isabells "nyårslöfte" är att få magrutor tills år 2012, lycka till? ^^


Aa, fast njaa..

//Alexandra


Kommentarer
Postat av: Sofia :)

AHHAHAHHAHAHHAHAAHHAAAHAHA !!!!! så jäkla bra asså ! xD xD xD

2011-01-30 @ 10:36:32
URL: http://sofiiasilfveer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0