My day ;)

Hallå! :D

Dålig uppdatering från min sida idag!
MEn de är för att jag har inte hunnit, Förklaring kommer här;

Aa MEn jag har gått i skolan och sista passet var Idrott när en tjej i klassen (Alma) körde skiten ur oss xD HAHAHA Japp de gjorde hon, nanna har ju förklarat lite längre ner vad vi gjorde, men de var faktiskt jätte kul men jag höll på att dö! xD

Aa och derekt efter skulle jag till stallet och rida -.-''
Men de gick ju bra, men när jag kom hem så drack jag typ 5 glas vatten för jag var så törstig ! :O
så jag var JÄTTE kissnödig när jag red idag så det gick ju som de gick x), okej de gick bra! ;) HAHHA Bäst jag är x)

Benny <3 :)  


Sen åkte jag hem till pappa och har ätit jätte god efterrätt efter maten = Grädde + Japp choklad = Fondue! :D
Och doppa massa grejer ! :):)





Oh! Ja, jag har även köpt nya ridbyxor, ridstrumpor, ridhanskar så dom kan jag visa i morgon ! :)
MEn Ses! ;)

//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0