TUFF DAG!

Nu när jag väl håller på, kan jag väl skriva vad jag gjort idag!

Jo, efter skolan så var jag och mamma till v-köpcentrum.
Så, där vandrade jag nonstop från 15:20 till 18:20
mina fötter värker, min stortå gör as ont! :(
Köpte rätt så mycket, bara från rean! :D

Fick iaf med mig:
ett "paket" armband, ordpris 179 kr, jag köpte för 19 kr : ginatricot.
Byxor, ordpris 299 kr, jag köpte för 99 kr : ginatricot.
Sjal, ordpris 199 kr, jag köpte för 29 kr: cubus.
Hello kitty borste, H&M ordpris 79 kr, jag köpte för (?) : h&m

Sedan köpte mamma en maaassa, och ni får bild på allt imorgon. hihi!
Vaaaaaaaaaaaaaad mer? Jo, jag har haft piano lektion, och jag har pratat med min lärare från kulturskolan angående mina tider på konståkningen. så vi fick flytta fram min tid litegrann, så det fick bli 15:00, alltså får jag gå ifrån min lektion lite tidigare på onsdagar!

Inte behövt plugga idag heller, för jag känner att jag kan redan rätt så mycket. HAHAH, jag låter som värra knoddfisen. HAHA!

Ja.. nu vart detta ett jääätte långt inlägg, men eftersom att jag tog hela dagen i ett enda inlägg så vart det långt! :)

Här får ni en bild på mig från skolavslutningen 10: (okej.. nu har jag INGEN aning om vilken bild jag tog, så nu hoppas vi på det bästa.. haha!)

Man ser inte mig så jäätte bra, och bilden är rätt så gammal..
men ni får väl hålla utkik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0