SKOLAN JUST NU!

Godermörgon.
Inte för att jag vaknade nyss då! men.. :)

Vi har just nu vårat besöksrekord!
Hela 5 st! ;)
(utan oss, inkl oss - 8 st)

Vad finns det att säga?
Sitter i skolan och ska snaaaart.. om 10 minuter ha bild! Vi ska göra typ.. reklambilder tror jag vår lärare sa?
vi håller på med redigerings programmet GIMP.
Hahahha!

Jag kan bjuda på en bild jag gjorde av issa på gimp förra bild lektionen!
Issa playing king, med sin favorit handväska. Inte liiite grym va? ;)


Vad mer? njaaee.. inget jag kom på. Ni får en "dagens outfit" och även här kan ni se mina nyköpta byxor ;)
Färgerna var vääldigt orättvis.. men jaja!
Vit tröja - Lindex // armband - gina *gårdagens köp* // jeans med skinnlapp - gina *Gårdagens köp*.´
OCH mina vita naglar med guldiga hjärtan på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0