Redigerat bilder

Tja!
Har jag skrivit nåt inlägg idag? Har jag? Nee.. Elr? AJa. Nu gör jag de iaf. :)
Idag efter skolan kom jag hem och började jobba matte eftrsom vi har prov nästa vecka och jag har 30 tal kvar.. Och fattar väl inte sådär överdrivet mkt av kapitlet, menmen. Gjorde kanske 4 tal på en timme. xD Så effektiv är jag. Sen åkte jag och pappa och firade min tremännings pappa (pappas kusin). Där hemma käka vi och åt tårta sen och så kollade jag, Emelie och min andra tremänning i gamla skolkataloger. Haha! Ojojoj.. Vad folk förändras alltså. ;)

Har inte gjort så mkt mer idag faktisk, bara redigerat lite bilder och så.. Dagens planer för imån blir att städa (som jag sagt nu i 3 dagar) och plugga tror jag. "/

Här är bilderna jag slarvredigerat nu, mobba inte. xD Jag har inte gjort noga och bara lite snabbt på picasa.




Fotograf: Alexandra
Kamera: Exlim dk
C: Alexandra, Ani, Isabell.

//Alexandra


Kommentarer
Postat av: Issa

Fina bilder ! :)

2011-01-28 @ 09:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0