Nya skridskor, nästa!

ÅÅÅH, vad sur jag är på mig själv..
Jag gjorde det VÄRSTA man kunde göra på skridskorn.
ALLT tack vare mina fula, dumma, nya skridskor jag hade köpt häromdagen.
VAD FAN SKA MAN FÖRVÄNTA SIG AV ETT PAR SKRIDSKOR SOM KOSTAR TJUGOFEM KRONOR?!

1. skridskorna var 110 % oslipade (okej, man kan ju slipa)
2. det fanns ingen plastgrej så det var inget stöd där uppe, som det igentligen ska vara!
= skitskridskor.

SÅ, nu har jag pratat med mamma, och vi ska in till stan imorgon och sedan till V-köpcentrum för att jämföra priserna där. dom har ju stadium osv

så, det jag försöker att säga är att jag ska köpa ett par SPLITTER NYA skridskor! Behövs..
Helst ett par med silverbroderade krumelutter som (jag tror) team sportia sålde i stan förrut. Inte så värst dyra heller, ca 400-500 kr om jag minns rätt.

Men nu ska jag gå och chilla med min söta bebis, lollo !

Kommentarer
Postat av: isabell

Skulle inte nanna, du och jag vara imån?

2011-01-30 @ 17:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0