MIN BEBIS LOLLO ! <3

Kanske borde uppdatera mindre? Känns som att issas och nannas senaste inlägg hamnade på typ andra sidan.
Dom kan ju fasiken inte uppdatera, och ni måste ju få läsa något när ni kommer in hit, lr hur? :)

MEN, 16:00 ska jag dra till min mammas kompis, där ska vi fika o.s.v. och jag ska kolla på MTV ! :D
Ska också ta med mig matteboken så kan plugga. Kanske min dator också..?
Nej, matteboken räcker.. vill ju liksom inte ta med mig hela mitt rum.. *ingen överdrift..HOST*

Och lollo sket nyss på min kudde och min syrras lakan, märkte jag nu. HAHAH, oh gud! HON FLÖG IN I FÖNSTRET! JEFFLAR!
nej.. jag måste titta till henne känner jag..
här får ni en bild som jag tog för någon sekund sedan ! :)

Bara klippt och lite sådant.. vart fult med mina läppar där drägglandes på stackarn.. MEN SÅ JÄVLA GÓ OCH LÉN HON ÄR ! <3

Sony Alpha a330   |    Modell: Lollo  |   Foto: Armani  |  Copyrights: anibanani, isaboll och nanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0