Kände ändå för att blogga! [me like ice-skate]

OJojojojojojojojojjj vad ont jag har just nu!
Ramlade en gång på isen idag = 1 fett stort blåmärke på knä't.
Sedan ramlade jag på något konstigt sätt så att jag fick ett blåmärke på ARMEN ? -.-'

Aja, det gick jätte bra! Och tydligen så har våran grupp slutat med "grunderna" och börjar nu lära oss t.ex. 3-hopp lr vad det heter.. as svårt, men jag börjar få grepp om det!
Sedan på slutet av lektionen pratade min lärare med mig, min syrra  & min mamma enskillt, och sa att hon tyckte att vi behövde konståknings skridskor.
KUUUL... not.
Nu är det ju bara att sätta några tusen på att köpa 2 nya konståkningsskridskor. Eller så köper man använda? Man vet ju aldrig ifall man blir en 39:a..

Men vill ni se något riktigt GRYMMT? check this out! http://www.youtube.com/watch?v=_-xwx-Z3ijc spola fram till ca. 1 minut.
Oooootroligt fint! Och det possetiva i skriskoråkning är att man egentingen inte behöver vara sådär äckligt vig! :)

//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0