Godmorgon //Issa

Godmorgon på er! :)

HAr nu varit vaken i, typ en timme ;P
Hittills har det inte hänt så mycket, hade tänkt byta om och göra mig klar för idrott som vi ska ha på morgonen! :D
Gymnastik och bedmintong! ;), Bästa blandningen x), Men föra veckan så hade vi gymnastik och då vart inte alla klara, (Man måste visa vad man kan för att kunna få betyg i de x).  
Så dom som är klar med gymnastiken får spela bedmintong ;) ( JAg älskar att göra smilisar! :D ) 

MEn de kommer defenitift (Stavning?) Flera inlägg under dag från mig (Isabell) och mina vänner !

sEs!

 En bild från när jag var med Alexandra! :)
'
EXLIM digital kamera
Foto: Alexandra
Modell: Isabell x)
C: isabell, anibanani, Alexandra

//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0