Förlåt för världens sämsta uppdatering!

Efter skolan, mötte jag, issa och nanna upp soffe, så vandrade vi den jäääätte långa sträckan hem till mig *HOST*..
Sedan fikade vi, och det flög saft lite överallt, och jag har nog inte skrattat så mycket som jag gjort idag! Jag seiöst grät! "RUTGER VÄLLINGSTRÅLE!!" AHAHAHHAHAAAHHAHAAA!!

Efter det så hade vi en JÄTTE liten photoshot. Tog kanske bara några få bilder.
Aja, efter att issa hade dragit, så kollade vi på lizzie mcCuire (?), HAHAHA, lite kingeling? ;)
Sedan drog dom halv, och nu blir det packa och plugga för mig.

HEJSVEJS! :d:d

OCH IMORGON BLIR DET SKRIDSKOR PÅ IDROTTEEEEEEN !! :D:D:D:D:D:D
Tumblr_lfwbk4royo1qef5huo1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0