Castle Walls

- Christina Aguilera


Hallå! :)
Har nu kommit hem från skolan, vi fick sluta en halv timme tidigare än vad vi brukar för att läraren vi skulle ha efter va sjuk, och jag kommer inte på vad hon heter xD HAHAH
MEn på morgonen idag hade vi iallafall matte, och de gick jätte bra, var några tal jag inte fatta men jaja.

Sen efter hade vi två timmar SO och jobba med Franska revolutionen, och kolla på film (Marie Antionett ?) Kan inte stava hennes efternamn ;P .
SEn vart de lunch = Fisk o potatis >.<
Sen efter hade vi träslöjd, och de gick ju jätte bra x) JAg svarva och Ani cykla (En person måste cykla för att svarven ska fungera). 

Gammaldags elr ? x) 
Sen sist hade vi Klassråd, och sedan så slutade vi! :) 
Japp de var allt, ska kanske plugga lite nu men vi ses ! ;D 


Olympus X-42 Digitalkamera (Min förra kamera)
Foto: Isabell
C: Isabell, Anibanani, Alexandra

//Issa

 

Kommentarer
Postat av: L I J N A

allt bra?:)

2011-01-26 @ 16:33:18
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0