ÄNTLIGEN! Och välkommna till våran nya blogg! :D

Efter en MASSSSAAA krångel o.s.v. så har vi ÄNTLIGEN fixat en blogg!
Vi har bytt kanske 3 gånger, men sedan har det krånglat sig med eposten och adressen, lösen o.s.v.
MEN nu har det fixat sig!
Och headern är bara lite.. random :)

___________________________________

Detta är en blogg jag (ani), isabell, och alexandra skapat!
därav namnet "isanla", issa(is), ani(an), alexandra (la).
Vi kommer att skriva om olika saker, som t.ex. vad vi gjort om dagarna o.s.v.
Men bland annat kommer det att dyka upp inlägg som handlar om foto/bild o.s.v. då vi är tre tjejer som är otroligt intresserade av foto!

Isabell använder sig av en Nikon D3100, jag (ani) använder mig av en Sony Alpha a330 och Alexandra använder sig av en EXLIM digital kamera. Hon önskar sig dock en systemkamera!
Jag använder mig av redigeringsprogrammet photoshop CS4 + camera raw.
Något ooootroligt bra redigerings program! Och picasa förekommer väl lite då och då. :)

Vi har tidigare haft egna bloggar, men vi bestämde oss för att göra något tillsammans. Nu blir det rejält med uppdateringar :)

Hoppas ni följer våran "spännande" blogg.
Hahah, hejdååå!! :):):)

Sony alpha a330 + soft focus filter
F: anibanani
C: anibanani & isaboll & nanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0