//Alexandra

Halo halo! :D
Nu är det Alexandra som skriver alltså. ;)
Är hemma från Issa nu för er som undra. :P

Kan väl ta och berätta lite om mig kanske.
Okej, jag är en tjej på 14 somrar, 96:a. Intressen är att umgås med vänner, rida och spela gitarr. Jag har ridit i 8 och ett halvt år och rider en gång i veckan på en ridskola. Gitarr har jag spelat nu i nästan exakt en termin, lite mer. :)

Haha, intressant? ^^
Har haft en egen blogg (har fortfarande) som heter www.alexxes.blogg.se, men den kmr jag inte uppdatera nåt nu när vi har denhär.

Ya, de va väl de de. :)
Hlr just nu på att övertala Isabell att vi ska byta namn till "ixi" ist och ändra eposten och allt dedär för eposten skrevs fel och namnet är svårt och blablabla.. Men hon nappar inte. "/

Får väl fortsätta tills hon ger sig, och sen ska jag bara övertala Ani när hon kommit hem. :D
Här har vi då en bild på mig. x) (för ganska länge sen)

Kamera: Exlim digital kamera
F:Alexandra
C: Alexandra, anibanani, Isabell

//Alexandra


Kommentarer
Postat av: Sofia :)

MEN ALEXANDRA SLUTA INTE PÅ DIN BLOGG DU OXÅ!!!!!!!! :'( wäähä bara ani kvar :'( men hon slutar väl hon mä -.-

2011-01-26 @ 18:25:43
URL: http://sofiiasilfveer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0