60 Questions all about me.

Nu när jag faktiskt pluggat klart för min del för idag (matte, NO, SO, teknik) så sitter jag lite vid datorn! :)

1. Vad är ditt mellan-namn? Har inget, men ska skaffa när mitt pass är ur datum. tänkte säga ur "bäst före datum" HAHA :)
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag är faktiskt rätt så nöjd med mitt förnamn. :)
3. Är du i ett förhållande nu?

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. Vem var du tillsammans med sist? I dont remember.. (säger vi)
6. Får man fråga varför det tog slut? Jag mådde bara allmänt dåligt och kände en press på mig. Glad att jag dumpade tönten..
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Har och har aldrig haft ork för att sattsa på sådanna grejer. Man vet ju att det ofast slutar med tårar. right?
8. Vem vet mest om dig? Jag.
9. Vad gör du på fredagskvällar? Vad jag gör? hmm.. just nu sitter jag och glor på dataskärmen. Men annars blir det väl mysig hemmakväll med mamma och syrran.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Hmm... svårt!
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej! So not anistiilleee... HAHHA
12. Har du någonsin varit full? nej
13. Har du testat droger? nej
14. Röker du? nej

15. Snusar du? nej
16. Saknar du någon just nu? ja, faktiskt.
17. Hur mår du idag? ONT I BENEEEEN!
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga tabletter, däremot tar jag någon astmamedicin som är typ pulverskit som man ska blåsa i sig? Hahha
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? För exakt ett år sedan var jag otroligt förälskad i en kille.(inga namn näms)
20. Bästa minnet från sommaren? Armenien resan, självklart!
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? läs ovanför.
22. När var du där? SOMMRAAAS? -.-
23. Är du rasist? Asså missförstå mig inte! Men det *beror på*, jag har inget emot invandrare, men sverige borde tänka efter innan dom tar in invandrare nu mera, då det nästan blivit lite för mycket..
24. Har du helt svenskt ursprung? nej
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Jag är född här, men mina föräldrar - syrien, men jag pratar armeniska hemma och mitt hemland är armenien.. det är komplicerat helt enkelt!
26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Det beror på kvalitén.. HAHAH! närå, men utländska. fast det finns ju inget fel på svennekillar.. men jag håller mig till utlänningarna.
27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja, tills NÄR PAPPA FÅR ETT JÄVLA FUCKIN JOBB I STOCKHOLM MAYBE?!
28. Sköter du skolan? Va? asså om jag sköter själva skolan, elr fall jag pluggar? pluggar: jag gör så gott jag kan.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? 4 VG resten G.........
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? Det var nog en gång då jag fick nååååågot poäng mellan G och VG, pluggade bara på en lektion, men jag fick VG!

31. Vilket ämne var det? - Geografi
32. Har du fått ig på ett prov? - ja..
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej
34. Anser du dig vara intelligent? Ja.. eller.. asså.. det beror på! Men annars ja ;)
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Finns mååånga.
36. Vilken va den värsta tiden då? Jadu..
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? ja
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? bara när jag varit klantig.
39. Har du haft sömnproblem? Ja, men nu kan jag somna klockan 21:00 ifall jag vill.. skönt!
40. Hur ofta gråter du? Sällan jag gråter seriöst. det är nog när jag t.ex. gråtit när jag gjort illa mig, bara för att jag (enligt andra) "överdriver när jag gjort illa mig".   -.-
41. Vad gör du när du mår dåligt? Sitta vid datorn extra länge
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Det beror på, ibland finns det ju saker man endast kan prata med vänner med, men annars mama
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej, gud nej!
44. Trivs du i din klass? mongoklassen :D
45. Vilken skola? SMS (orkar inte skriva hela)
46. Har du varit otrogen någon gång? nej
47. Har någon varit otrogen mot dig? nej
48. Är du stolt över dig själv? Alla stunder förutom då jag skämmer ut mig.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag inte är rädd för att stå ut i mängden. Jag vågar att köpa kläder som jag tycker ser fint ut. Som t.ex. mina jeans jag köpte från gina häromdagen, jag fick många kommentarer om att  dom var fina, men att dom inte skulle ha köpt sådanna ifall dom var mig. Hahaha!
50. Vad får du ofta komplimanger för? mitt hår, ögonfransar, hårfärg, ögonfärg (FATTAR INTE HUR FOLK KAN TYCKA ATT DEN ÄR FIN!?) & att jag är "smal".

51. Har du lätt att få folk att skratta? Ja, jag äger på sådanna saker ;)
52. Cider eller öl? alkoholfri cider ifall man bara kan välja på det.
53. Har du några talanger? Alla är bra på någonting.

54. Vet du om någon är kär i dig? orkar inte bry mig, seriöst. HAHA
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? 14 åring, tight kompis med en 8 åring ? Asså, vi är syskon.
56. Vad står det i ditt senaste sms? "Men då ses vi där då! :D "
57. Hur lång är du? runt 158 !! :D
58. Hur mycket väger du? 43-45 kg

59. Vilken storlek har du på kläderna? beror på vad man köper, men det blir väl oftast jeans: XXS, Tröja: XS ring/accesoarer: S
60. Har du svarat ärligt? jarå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0