Yo, bitch.

Hej läsare. Sitter och "myser" i min nya t-shirt. Den är så bekväm!
Var nyss och köpte en krok för 40 kronor. Inte så billigt för en liten krok, men jaja! Låt gå för denna gång ;)
Mina halsband som jag använder (just nu är det verkligen inte så många! bara typ 5 st..) hänger där nu.
.
Nu ska jag dra och dricka en kopp té. Får bli indiskt idag!
.
Jag kan seriöst inte fatta att mina pengar aldrig tar slut?! Jag har 150 kr kvar. trotts att jag köpt för över 200 kr idag. Jag kan knappast ha haft 271 kr när jag vaknade idag!
.
Aja, nu är det repris på chans till romans från idag. Det är en gay som ska ringa till en annan pojke. Vad jag hör så har det gått rätt så bra hittills... FYFAN vad jag skulle ha dött ifall dom ringde mig och sa att en tjej vela dejta mig. D:
Ani goes bitchblick. Och snacka om volym i håret? :S

//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0