We say: welcome to the mad house.

Sitter och dunkar Rihanna på HÖÖÖGSTA volym på min CD spelare/radio.
As bra ljud! ;)

Nej, jag var aldrig och köpte grejs till rummet idag. Orkade inte att gå ända dit bort. Men mamma ska prommenera dit med mig imorgon.

Kanske borde plugga teknik? Som nanna skrev tidigare idag så har ju "min" grupp redovisning imorgon.
Jag har problem, (inte problem, problem. Utan problem. HAHA!) antingen redovisar jag en JÄTTE LÄTT förklarning om hur det fungerar, ELLER så tar jag en JÄTTE KOMPLICERAD förklarning.
Det finns liksom inget "mitt emellan", och vad säger min teknik lärare då? Jo, att han blir "imponerad" ifall jag kan fixa det hela till något som är "mitt emellan".... vad ska jag ta mig till?! -.-

Så jag ska väl plugga nu, sedan blir det att plugga engelska (har egentligen ingenting att plugga där, men får väl köra på den dära engelska sidan som vi fick jobba med på lektion), vad sedan då..? Packa väskan! Har innebandy imorgon på idrotten. AS KUL! Förra gången räddade jag bollen från att komma i mål! HIHIHIHI :D
Så denna gång blire att kötta på igen :)
Så får vi hoppas att jag och issa hamnar i samma lag, annars hotade hon att tackla mig... :(
Lilla bajsunge.. (märkt att detta stycke börjar varje mening på "på" eller "så" Hahha!)

Men nu ska jag fortsätta att lyssna på rihanna. Nu var det någon låt som började "Yeah, yeah yeah..... yeah yeah yeah..." JUSTJA ! Den låten! Det är typ.. vad hette den? Justja, hard hette den!

BAI.

Jag just nu... fan vilket wierd smile? HAHA


//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0