V-köpcentrum.

"kom nyss hem"... igen! Hahaha!

Men jag var till köpcentrum med pappsen. Fick med mig 2 tröjor. En magtröja och en vit med spets på ena kanten.
Tänkte ju köpa magtröjan som var korallrosa, men den fanns det bara i strl 40.. så det var surt. Men jag köpte en likadan fast i grönt.. gillade den inte så mycket, men man har ju inget val direkt.. Köpte den i 2 strl större, nämligen 38, som är på tok för stort för mig! Men jaja..

Ni får bild på allt sedan! Nu ska jag fixa mig och stackars isabell har varit där på JV i snart 3 timmar tror jag(!!!!!).. och helt ensam också! Men jag ska iväg typ halv. Vi börjar 13:40, och efter den showträningen så har vi en U-grupps lektion. Härligt att den är direkt efter så att man slipper att vänta.

Btw, röntgen grejset gick jätte bra! Förutom att jag fick vänta i 50 min tills det var min tur? As många fick gå före oss! >:(
Aja. Hejsvejs päronface.
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0