tidsfördrift.

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Ani
Smeknamn: anibanani.
Beroende av: trocadero..
Vad behöver du mest just nu: En extra hjärna som jag kan lasta med endast plugg, och sedan ta fram vid prov..
Vad tror folk om dig? ingen aning. Första intrycket är väl att jag har en kaninröst.. HAHAHHA
Stämmer det? njanjaaeaee..
Vad får du oftast komplimanger för?
Hårfärg, ögonfransar, ögonfärg (???????!!!!!!!), "smal".
Vad säger du för att imponera på någon?
"Tjenare kexet, står du här och smular?" HAHAHAHAHHAHAHAHAHA! närå
Hur imponerar man på dig?
Vara sig själv, och att inte snacka skit.
Brukar du skratta för dig själv? Hahahahahahaha, nästa? (a)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Just nu är det 25% rea på alla ordinarie priser på DAM kläderna i kappahl, visa Sms och blablabla..
Var bor du? Sverige.
Trivs du där: Borde inte klaga igentligen..
Äger du några converse: Ja, 1 par som är svarta med vita ekorrar på ! :D
Sprit, cider, vin eller öl:
Dricker inte!
Vad har du för mobil:
HTC wildfire. kärlek på mobilen! <3
Nästa mål i ditt liv:
Flytta och komma in på ett naturvetenskapsgymnasium.
Hur svarar du i mobilen:
"hallå?"
Vem ringde du senast?
Mämä
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att jag lära skynda mig så att maten inte skulle kallna.
Antal timmar sömn inatt:
Runt.. sju och en halvtimma..
Sov du ensam: JESBOKS! palla dela säng, när man kan ha den för sig själv liksom? ;)
Brukar du komma i tid: Ja, fakiskt.
När mår du bra:
När jag har fått ett bra provresultat/köpt någon grej/ varit med vänner / varit med familj/ fotat och fått bra resultat på bilderna!
När blev du fotad senast:
Idag faktiskt..
Hur känner du dig nu:
Bra.. tror jag.
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart/blå/vit.
Vad tycker du om fötter:
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSH! prata inte om fötter, TACK!
Vad saknar du: Flytta.
Favorit dryck på morgonen:
Mjöööööölk!
När brukar du oftast gå och lägga dig:
klockan tio.. OJSAN! den är typ 5 över nu.. aja
Är du blyg? Var det oftast som yngre, men har börjat växa ifrån. förut kunde jag inte ens fråga i en t.ex. affär om vart skorna låg utan att skämmas ihjäl. Haha?
Sysslar du med någon idrott:
Skridskor.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
.
Är du nöjd med ditt liv:
jadå..
Vad är det värsta du vet?
äckel människor.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en månad? Håller inte koll.
Vad längtar du till?
Flyttning. om det nu kommer att ske.
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja.
Vad är det finaste du fått?
hm.. vet faktiskt inte. Jag blir glad över allt (possetivt) jag får!
Om fem månader:
Fyller issa, nanna och mamma. vad mer? Jo, det är sommar då = sommarlov.. sedan har jag ingen aning. 
Om ett år?: går i 9an och bor förmodligen fortfarande kvar i denna råtthåla.

Du samlar på: samlade på nyckelringar, men det var DÅ.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ringer faktiskt ingen. låser snarare in mig själv i "mitt" rum och deppar.
Har du strumpor på dig nu:
Nope, men jag har tofflor! :)
Är det okej att gråta:
Jamen självklart. Eller, asså, bara det inte blir för mycket. Vi tar ett exempel: när jag puttar min syrra as löst, så överdriver hon, och "flyger" in i en vägg, och börjar låtsas böla bara för att jag ska få skäll... -.-''
När grät du senast:
Minns inte faktiskt.
Bär du glasögon eller linser:
Har gjort men gör inte längre.
Har du piercing:
Nej men ska skaffa naveln.
Vill du gifta dig:
Ja
Vill du ha barn:
Ja
Är du bra på att laga mat: Om vi bortser att jag ALLTID lyckas bränna maten, så ja.
Är du flygrädd:
Nej

Hur vig är du: RIKTIGT vig! Kan ju t.o.m. vrida på nacken! Den du.. Närå, men inte så JÄTTE vig, men rätt så.
Vilken är din favoritglass:
ÅÅÅÅÅH, VANIIILJ !! <3333

Tror du på ett liv efter döden: Nej

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Vilken ögonfärg har du:
Mörk bruna/brunröda

Röker du: Hell no.
Hur ofta tränar/motionerar du: Hmm.. ska räkna.. 3 gånger skridskor i veckan, 2 gånger idrott med skolan, joggar 2 morgonar i veckan (= helgen).. ja, hehe.
Vad är det viktigaste i livet?:
Att vara sig själv, ha många som stöttar dig i tuffa stunder, att stå ut, att bryta ner murar (INTE bokstavligt talat, haha!) och ja.. :)

 

 

//anibanani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0